Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2017

Ανάρτηση απελπισίας


Προς κυρίες και κύριους συμποσιούχους.

Έχω λάβει ως τώρα, για το 19ο Συμπόσιο Ποίησης,
δεκαέξι εξαιρετικές συμμετοχές 
και σας ευχαριστώ θερμότατα για όλες-δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο!
Όλες είναι διαλεχτές!

Αλλά θα το πω - μισή ντροπή δική μου
και μισή δική σας! Έχω ένα παράπονο!
Δεν διαβάζετε τους κανόνες, ή ίσως θεωρείτε
μετά από 18 Συμπόσια και τη στάση μου 
να μην παραπονιέμαι ή να κάνω ενίοτε τα στραβά μάτια,
ότι δεν τρέχει κάτι, 
"ας το στείλουμε όπως το φτιάξαμε, όπου το φτιάξαμε"!

Δεν θα παραπονιόμουν, πιστέψτε με, αν 
ήταν μερικά ποιήματα,
κάποιες φορές,
κι αν σήμερα δεν είχα χάσει πάνω από 3 πολύτιμες, λόγω των ημερών, ώρες,
για να φτιάξω τις συμμετοχές ομοιόμορφες,
για να μην τρέχω την τελευταία μέρα.
Τις οποίες ακόμα δεν έχω καταφέρει να τις σιάξω!
Δυστυχώς ο κώδικας HTML "πειράχτηκε" από κάποιες συμμετοχές
και ο μπλόγκερ δεν συνεργάζεται καθόλου.

Αν βρω ποιες συμμετοχές μου έκαναν τη ζημιά 
θα το αναφέρω σε μέιλ στους ...ζημιάρηδες!
Μην αρχίσετε να με ρωτάτε... ☺

Από δω και πέρα να ξέρετε: όσο πιο απλό,
τόσο πιο καλά. 
Εκτός κι αν αφορά τη δομή του ποιήματος-εκεί το καταλαβαίνω!

Δεν με πειράζει αν δεν έχετε κοκκινίσει τη λέξη-το κάνω πάντα εγώ
[αφού επικολλούσα ως τώρα ως απλό κείμενο,
που όμως- ποιος ξέρει γιατί- δεν λειτουργεί σήμερα
κι αυτός είναι ο καημός μου.]

Γράψτε μέσα στο μέιλ.
Το word αφήσει διαστήματα και μετά, αν τα μπήξει ο blogger
χάνω πολύ χρόνο για να τα κάνω όλα ...χειροκίνητα!
Πραγματικά έχω λάβει ό,τι γραμματοσειρά μπορείτε να φανταστείτε,
σε ό,τι μέγεθος και χρώμα θέλετε! 
Απλά χαμογελάω, γιατί άλλα ζητάω εδώ και 18 Συμπόσια!
Είναι αστείο καταβάθος! Αλήθεια σας λέω!
Δεν έχω θυμώσει, αλίμονο, 
απελπισμένη είμαι!

Σκέφτηκα να τα αφήσω όλα όπως έχουν.
Και αν βγάλετε τα ματάκια σας κατά τη μελέτη
να κάμετε υπομονή και κουράγιο! 
Αλλά είμαι ψυχαναγκαστική αγάπες μου!
Τα θέλω όλα ομοιόμορφα!
Προσέξτε με λιγάκι.
Τι ζητάω;
Λίγη στοργή και προδέρμ....
μπαρδόν, προσοχή στους κανόνες! ☺

Σας φιλώ 
Η τρελαμένη οικοδέσποινα!