Τετάρτη 13 Ιουλίου 2016

Ναι, ναι, ναι... πάλι ανάγλυφο κρακελέ!


Και δεν μπορείτε να μου πείτε και ότι το βαρεθήκατε,
αφού έχω κλειδαμπαρώσει τα σχόλια,
και δεν λέω να ανοίξω να φυσήξει 
ένα αεράκι, μια ανάσα, κάτι... ☺

Αλλά αν άνοιγα αγάπες μου,
δεν θα είχα χρόνο να δημιουργώ ...σωστά;
Οπότε για λίγο ακόμα θα είμαι χαμένη, όχι στη μετάφραση,
αλλά στου εργαστηρίου τον οργασμό.... ☺

Και τόση ώρα δεν σας είπα και τι βλέπουμε....
Ένα κουτί φύλαξης εγγράφων 
απέκτησε ύφος και προσωπικότητα,
με ανάγλυφο κρακελέ και ντεκουπάζ ολόκληρης χαρτοπετσέτας.
Δώρο που όφειλα εδώ και καιρό, 
ολοκληρώθηκε πρόσφατα 
όταν μου ήρθε η έμπνευση τι να κάνω επιτέλους με αυτό το κουτί !
Μάλλον περίμενε την κατάλληλη χαρτοπετσέτα ☺

Πώς πέτυχα να μην μου χαλάσει καθόλου η χαρτοπετσέτα;
Με σπρέι κόλλας φυσικά!

Το σπρέι είναι ιδανικό για μεγάλες επιφάνειες,
γιατί αποφεύγεις έτσι να σου σκιστεί η χαρτοπετσέτα.
Σχεδόν δύο χρόνια το είχα στο εργαστήρι 
 και το είχα ...ξεχασμένο η Xαζέα!
Άλλη μία απόδειξη ότι είμαι στον κόσμο μου!
Ή ότι γερνάω! ☺

Ουφ! Πάει κι αυτό!
Σας γλυκοφιλώ
και πάω να συνεχίσω .... ☺

@ριστέα