Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

Τρέμε Santa!


Το' πα!
Δεν το 'πα η γυναίκα;
Εποφθαλμιώ τη θέση του Άγιου!
Ε, για λίγο την πήρα!
Να'ναι καλά η Μαρλέν μου και το 
My Secret Santa
που μας δίνει τη δυνατότητα να γινόμαστε για λίγο 
αγιοβασίληδες!

Για περάστε από της Ελένης
να δείτε τι υπέροχη ανάρτηση μου έκανε!

Ανεβάζω κι εγώ εδώ τις δημιουργίες που χάρισα στην Ελένη μας,
γιατί θέλω να υπάρχουν τα πάντα στη σελίδα μου
~εκτός από κείνα που μου έφυγαν προτού 
προλάβω να τα φωτογραφίσω ! 



Κάδρο και κερί έγιναν φυσικά με το φοβερό και τρομερό easy 3D flex
που δίνει ανάγλυφο κρακελέ.
Το καδράκι είχε και ντεκουπάζ.
Και τα δύο τα περιέλουσα με γκλίτερ 
γιατί τα Χριστούγεννα τη θέλουν την υπερβολή τους!
(το δώρο συνοδεύτηκε με χειροποίητη κάρτα,
ντεκουπαρισμένο σαπούνι και καφέ στο τζάκι μου!)

Σας φιλώ κατάμουτρα 
@ριστέα

Η ανάρτηση αφιερώνεται
στο αντίστροφο μέτρημα της Δέσποινας
και στο Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι της Κάτιας μας στο 
Stars & Icicles

Μικρή Χριστουγεννιάτικη Ιστορία

Στη Μικρή χριστουγεννιάτικη ιστορία μας
διαβάστε από τον Euzona στο Άσχ3τ0ς Τύπος την Ιστορία
κι εδώ
 μπορείτε να παρακολουθείτε όλες τις ιστορίες
που έχουν δημοσιευτεί.
Τέλος, προσοχή!
Από αύριο η ενημέρωση
θα γίνεται από το μεσημέρι και μετά.
Σας εύχομαι καλή εορταστική
 εβδομάδα!