Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Σήμερα σερβίρουμε.... ποικιλία!

Κεριά (όσα απέμειναν δηλαδή για να φωτογραφίσω)
δυστυχώς, τα γκλιτεράκια και οι λεπτομέρειες δεν φαίνονται! 
...ένα μπουκάλι με ντεκουπάζ και σπάγκο,
....η νέα κολεξιόν με ξύλινους σελιδοδείκτες,
...και οι χριστουγεννιάτικες κάρτες μου!

Οι κάρτες έγιναν με ό,τι είχα διαθέσιμο 
κι αν δεν παραπέμπουν σε Χριστούγεννα πολύ, δεν πειράζει ε;
Σημασία έχει ότι είναι χειροποίητες!
Κι όλα αυτά έγιναν για να μοιραστούν, μαζί με άλλες δημιουργίες
που ήδη έχω κάνει και δείξει, στους νικητές των κληρώσεων 
κι όχι μόνο! ☺

Εγώ παίρνω σήμερα το έλκηθρο μου και φεύγω...
Οπότε, για σχόλια, παράπονα, σιχτιρίσματα,
 τομάτες κι άλλα ζαρζαβατικά για σαλάτα, 
κι ένας θεός ξέρει πότε θα απαντήσω! 
Σας φιλώ.... χοχοχοχο!
@ριστέα

Μικρή Χριστουγεννιάτικη Ιστορία


Διαβάστε όσοι δεν προλάβατε
στη Μικρή Χριστουγεννιάτικη Ιστορία μας 
από τον Πέτρο Κ., στο Ακυβέρνητος
Ο Άγγελός μου
από τη Διονυσία, στο To love life  for what it is
Τα κάλαντα ~β΄ μέρος
και στη Μαρία μας ( Mariakat) στο My Dreamland μας περιμένει ένας
"Διάλογος με τον Rudolf"
&
παρακολουθούμε
όλες τις Χριστουγεννιάτικες ιστορίες μας