Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2015

Σαν άλλος μάγος, εγώ από το καπέλο μου βγάζω.....


...πίνακες!
Με poweretx & poweroprint.
Έχω άλλους δύο που δεν έχω ανεβάσει στο μπλογκ!
Έχουν (υπαρκτά) πρόσωπα, γι' αυτό.
Αλλά εγώ βρήκα τις καρδούλες συμπαθέστατες για να κάνω τη δουλειά μου
και να σας δείξω πόση δουλειά έκανα στο λελουδικό ......


και στο μπούστο της νύφης.


Δεν ξέρω αν είχε swarovski  το νυφικό στην πραγματικότητα.
Στον πίνακά μου απέκτησε πάντως! 


Απέκτησε και παλαίωση γύρω γύρω με πατίνα


και φυσικά το σήμα κατατεθέν μου:
δαντελίτσες! 
Ολέ!


Α! Κι ένα φιογκάκι...
έτσι, για την τσαχπινιά!



Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε.
Εδώ βρέχει ... ήσυχα!
Προβλέπεται χαλάρωση και δημιουργία!

Σας ασπάζομαι!
@ριστέα

_______________________________________


Τώρα που βραβεύσαμε και χαρήκαμε τη λήξη 
του 'Αλλαξέ το #2
 έχουμε τα μάτια μπροστά στο 
9ο Συμπόσιο Ποίησης
κι ένα σας λέω
η λέξη Πατρίδα έχει δώσει .... διαμάντια!

Σε σημείο που σκέφτομαι πόσο δύσκολο θα είναι αυτή τη φορά
για όλους εσάς να ψηφίσετε.
6 μέρες ακόμα 
για να στείλετε τη συμμετοχή σας.