Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

Και το ξύσιμο συνεχίζεται!


Τούτη η ανάρτηση είχε σκοπό να σου δείξει βήμα βήμα
πώς το ξύνω!
Για το shabby chic μιλώ!
Γιου νόου... σσάμπι, με παχύ το σσσου!

Για αυτό ξεκίνησα  φωτογραφίζοντας το ξύλο κοπής μου.
μετά, το πρώτο χέρι βάψιμο....


αλλά κάπου εκεί ξέμεινα από εργαλείο (κινητό εννοώ)
και μέχρι να πάρω άλλο
εγώ έφτιαξα το ξύλο μου και τώρα δεν έχω 
παρά φωτό του ολοκληρωμένου πια shabby chic μου.


Που δεν είναι και καλές, γιατί φωτογράφισα νύχτα...
κι εγώ επίσης να σου πως δεν έχω και σταθερό χέρι


κι όλα στραβά μου πήγαν αλλά πού θα πάει 
θα μάθω!
Μικρή είμαι ακόμα☺


Αυτά είχα σήμερα να σου πω...


Σε φιλώ κατάμουτρα όπως πάντα 
και πάω για τα επόμενα

@ριστέα
______________________________

Στα σχόλια που έχω αναπάντητα σε δύο αναρτήσεις θα απαντήσω ... 
Κυριακή πρωί!
9ο Συμπόσιο Ποίησης και Άλλαξέ το #2 τρέχουν παράλληλα
κι εγώ επίσης αλλά θερμίδες δεν βλέπω να καίω!

Για σχόλια, αγάπες, παράπονα, γκρίνιες, σιχτιρίσματα,
είναι ανοιχτά εδώ ! ☺