Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

Μαζί με τον καφέ #16 : Απολογισμοί, διαλογισμοί και κληρώσεις.

dreamed, cat, true, over, book, coffee

Η δική μου μέρα πέρασε. 
Όσο γλέντησα, γλέντησα. Δεν είναι όλες οι μέρες όμως το ίδιο,
ούτε σηκώνουν πάντα χαβαλέ.
Σήμερα κληρώνω δύο τυχερούς, θεσμός πλέον στο χώρο μου,
απ΄όσους μου ευχήθηκαν στη χθεσινή εορταστική μου ανάρτηση,
γιατί πρόθεση μου είναι να λέω ένα μικρό ευχαριστώ 
και να δίνω χαρά, όπως μπορώ και δύναμαι.

Πριν όμως θα πω δυο λόγια.
Ήρθε η ώρα του Μεγάλου Ναι και του Μεγάλου Όχι.
Σκεφτείτε ώριμα, διαβάστε, ενημερωθείτε.
Κλείστε τα αυτιά σε αυτούς που μας έφεραν σε αυτό το σημείο.
Κι ανοίξτε την καρδιά σας.
Αυτή ρωτήστε.
Την ελληνική καρδιά.
Τα ονόματα των φίλων που ευχήθηκαν με τη σειρά που ευχήθηκαν είναι:

1.ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ
2.ANNA Flo
3.Pippi
4.lefti
5.giwta ar
6.syros2js
7.nikiad.blogspot.gr
8.Vicky Georgia
9.basiliki
10.Ελένη Φλογερά
11.Katerina Valsamidi
12.Σοφία ΜΒ
13.κυκλάμινο
14.Dimitra
15.Μαζεστίξ
16.ποιώ - ελένη
17.ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ....!
18.Γλαύκη
19.Νικόλας Τσάρας
20.Mia Petra
21.des tzav
22.Katerina Verigka
23.nikol
24.marilenaspotofart
25.Maria Kanellaki
26.Μαρία Έλενα
27.Dennis Kontarinis
28.Giannis Pit
29.Νίκη
30.Marie-Anne
31.Η blogger της διπλανής πόρτας
32.despina
33.Δημιουργία
34.Stella Christomoglou
35.Σμαραγδένια Ρούλα
36.Πέτρος Κ.
37.Τάσος Κ.
38.Ο κόσμος της Ράνιας
39.ino skiathos
40.Rena Christodoulou
41.katerina koko
42.FLORA GIA
43.Κέρινα Ποιήματα
44.Άρης Άλμπης
45.to e - periodiko mas official
46.Woman in Blogs
47.Hermine
48. me maria
49. Μαρία Νι

Οι δυο κληρώσεις που έκανα ανέδειξαν:



Γλαύκη και Μαριάννα.
Καλότυχες να είστε πάντα.
Θα τα πούμε και στο μέιλ.
Ευχαριστώ από καρδιάς που κάνατε τόσο όμορφη
άλλη μία γενέθλια μέρα μου!

Μια αδυναμία που έχω κόψει και μία 
που δε λέω να κόψω!

Φιλιά
@

(Δυστυχώς στα ονόματα δεν πρόλαβα να βάλω τη φίλη Ντίνα που 
όσο μου ευχόταν εγώ έκανα τις κληρώσεις μου
-χίλια συγγνώμη Ντινάκι μου γλυκό-
και στον φίλο Velvet που ήρθε αργότερα,
αλλά και τους πολλούς -πάρα πολλούς- φίλους σε μέιλ και φέις)