Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Μετά την καταιγίδα....

Πέρυσι τον Οκτώβρη έγραψα κάποια στιγμή το 
Διαβάζοντας το σήμερα ξανά, και ακούγοντας αυτό
γαλήνεψα ...

Η πρώτη καταιγίδα 
ξέσπασε χθες βράδυ....

Πώς μας βρίσκεις εντελώς απροετοίμαστους
τις περισσότερες φορές....

Το πρωί μετρούσα ζημιές

Και προσπαθούσα να μαζέψω τα κομμάτια ξανά...

Πίσω από το τζάμι στιγμές μελαγχολικές

Κάπως έτσι δεν γίνεται και με τις πληγές μας;

Ακόμα κι αυτές που φαντάζουν ανεμοστρόβιλοι
-οδοστρωτήρες στη ζωή μας...
Κι όμως το μόνο που θα ήθελα πραγματικά είναι 
να νιώσω τη βροχή

Να ποτιστεί η γη
και να γίνει γόνιμη και πάλι
Να γεμίσει χρώματα ο κήπος παρά την ξεραϊλα 
και τη γύμνια των φυλλοβόλλων


Βλέπεις, κρατιέμαι απ' όλα τα μικρά
που υπάρχουν γύρω μου και δίνουν νόημα....
Ακόμα και στα σκόρπια φύλλα από τον άνεμο 
υπάρχει μια άγρια ομορφιά....


Τις καταιγίδες θα αποδεχτώ 
και όλα θα τα ξαναφτιάξω...
Και τις σπασμένες γλάστρες,
και τα σπασμένα αισθήματα.

Μελαγχολικός ο καιρός,
μα μια γλυκιά καλημέρα σου στέλνω 
Σε ευχαριστώ που με συντροφεύεις και στα δύσκολα...
Την αγάπη μου!
@ριστέα


ΥΓ: Καλό μήνα!

102 σχόλια:

  1. αχ Αριστουκο μου τη γλυκια αναρτηση ειναι αυτη; ο τροπος που μιλας για τις καταστροφικες καταιγιδες ειναι τοσο μα τοσο γαληνιος!!!

    σου χω πει πως λατρευω τη δυναμικη των αναρτησεων σου που πηγαζει μεσα απο γαληνιες νοτες;;;

    εεε;;;; αν οχι στο λεω τωρα!

    φιλακια! καλο μηνα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου, καλημέρα και καλό μήνα!
      Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Μακάρι να μπορώ να είμαι έτσι...πίστεψέ με κι εγώ από τα λόγια μου αντλώ δύναμη...Όπως όταν διάβασα το περσινό...χαστούκι το ένιωσα! 'Άντε δάσκαλε , είπα...καιρός να εφαρμόσεις τις αμπελοφιλοσοφίες σου!

      Σε ευχαριστώ για όλα !
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Αχ βρε Αριστέα μου νιώθω κάθε λέξη σου!
    Να θυμόμαστε πως μετά την καταιγίδα, βγαίνει το ουράνιο τόξο και φέρνει ελπίδα! (το 'χω κάνει και τραγούδι!)
    Την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου & ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να έχουμε!
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρία μου...Έτσι είναι! Στο ουράνιο τόξο και στη δύναμη που μου δίνει η πίστη μου στο θεό αντλώ δύναμη κι αισιοδοξία!
      Μακάρι να μπορώ πάντα να σας τη μεταδίδω!
      Φιλιά πολλά!
      Καλό μήνα να έχεις και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  3. πολύ όμορφο! μες στη μελαγχολία του ,αισιόδοξο!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νάσια μου και σε ευχαριστώ πολύ!
      Το ξέρω ότι έβγαλε και θλίψη ταυτόχρονα....
      Αλλά θα χαρώ αν κρατήσετε μόνο το αισιόδοξο κομμάτι του!
      Φιλιά πολλά!
      Καλό μήνα σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  4. Σε φιλω γλυκα και τα λεμε απο το σπιτι, οπως ειπαμε, ναι; Ειμαι στη δουλεια. Petra! :) Καλο μηνα κι απο δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα Μου! Είσαι διαμάντι κι όχι πέτρα τελικά!
      (Από το πρωί προσπαθούν να μου φτιάξουν και τη τηλεφωνική γραμμή - ανεπιτυχώς ως τώρα! Όλα τα είχε η Μαριορή ...)

      Να'σαι καλά ! Πάντα!
      Καλό μήνα! :)))

      Διαγραφή
    2. "ΤΑ"!!! Και Καλό Μήνα!
      Είδα κι εγώ μια φορά την Πέτρα
      "Ανώνυμη". Θα έχω να το θυμάμαι! :-)
      Πολλές ♥ ♥ ♥ από την δουλειά, γλυκά κορίτσια!

      Διαγραφή
    3. Λοιπόν Άννα μου αν κατάφερα αυτό, μπορώ πολύ περισσότερα, ε;
      Χτες ήμουν κι εγώ ανώνυμη στης Πέτρας! Το απόγευμα! Από το σεμινάριο.
      Φιλιά!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
    4. Φυσικά και μπορείς! Οτιδήποτε βάλεις στόχο!!! ;-)

      Διαγραφή
    5. Ήρθα και ως "επώνυμη" για να μη νομίζετε ότι θα μου γίνει συνήθεια! Παρεμπιπτόντως, οι εικόνες φανταστικές! Κι ειδικά αυτή στο τέλος! Ανώνυμα ή επώνυμα, δηλώνω πάντα "παρούσα"... Γλυκά φιλιά! (αυτός ο ΟΤΕ δεν το κλείνει καλύτερα το ρημάδι το μαγαζάκι;;..:)))

      Διαγραφή
    6. Αννούλα μου φιλιά! :)

      Πετρούλα μου , που τελικά είσαι τιτανοτεράστια Κοτρώνα, είσαι δεκτή(και καλοδεχούμενη) όπως και να έρθεις!
      Για τον ΟΤΕ τα ίδια θα πω! Με πήραν στο καπάκι τηλ να πάρω μέρος σε έρευνα να έμεινα ικανοποιημένη ! Αφού δεν με έφτιαξαν! Ε κι εγώ τους έθαψα στην Έρευνα! :)))

      Φιλιά!

      Διαγραφή
    7. Μη μιλατε για οτε κοριτσια!!!! Μην ανοιγετε πληγες.... :-(
      Φιλια σε ολες!

      Διαγραφή
    8. αχαχαχαχαχα! Καθένας με τον πόνο του ε;

      Διαγραφή
    9. α! Μου το έφτιαξαν!
      Κάλλιο αργά παρά ποτέ!

      Διαγραφή
  5. Γλυκιά, μελαγχολική και συνάμα αισιόδοξη ανάρτηση!
    Έτσι πρέπει να κάνουμε..να αποδεχόμαστε τις καταιγίδες, να γιατρεύουμε τις πληγές μας και να περιμένουμε το ουράνιο τόξο..που θα βγεί! είναι σίγουρο!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερινάκι μου!
      Πάντα αισιόδοξη....εύχομαι έτσι να είσαι πάντα κοπέλα μου!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα! :)))

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα και καλό μήνα! Τι γλυκειά ανάρτηση! Πόσο υπέροχες φωτογραφίες! Μου αρέσει και μου λείπει ο βροχερός καιρός! Άλλωστε ξέρουμε ότι ίσως είμαστε τυχεροί και απολαύσουμε και τα χρώματα να λαμπυρίζουν στον γαλανό ουρανό! Το μόνο που μου δημιουργεί και διάθεση για φυγή για ταξίδι αλλά λόγω δουλειάς είναι αδύνατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Τζίνα μου, καλό μήνα εύχομαι να έχεις!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Έχει πάντα και τα καλά του ο βροχερός καιρός...Έχει ομορφιές αν έχεις το κουράγιο και την επιθυμία να τις δεις!
      Σου εύχομαι ολόψυχα να το καταφέρεις το ταξιδάκι!
      Τα φιλιά μου!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  7. Την σιχαίνομαι την βροχή αλλά τι να κάνουμε που χρειάζεται!!!
    Το μετά μου αρέσει όμως, όπως τώρα που κοιτάω απο το παράθυρο και μου κάνει τα ο ήλιος!
    Φιλιά πολλά αισιόδοξο κορίτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) Χαμόγελο μου χάρισες με εκείνο το "τα"! Και μόλις μου έκανε κι εμένα ο ήλιος!
      Σε ευχαριστώ πολύ Ελενάκι μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά πολλά!
      Καλό μήνα και καλή σου μέρα! :)))

      Διαγραφή
  8. Έγινε ο χαμός εδώ στην Αττική τα ξημερώματα, αλλά τώρα έχω
    κι εγώ, όπως η Έλενα, τα!!χαχαχα
    Καλημέρα, καλό μήνα, Αριστέα μας.
    Όλα θα πάνε καλά, και που είμαστε εδώ και μιλάμε,
    δείχνει την θέλησή μας γιαυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Τα" και σε σένα Ανταίε μου καλέ κι ας πουν ότι δεν είμαστε σοβαροί! καρφάκι δεν μου καίγεται! Αρκετά κάηκα και τσουρουφλίστηκα!
      Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ, αισιόδοξος, για μένα! Με κάνεις να χαμογελώ!
      Φιλιά πολλά!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  9. Αριστέα μου καταπληκτική ανάρτηση!!!!!!!! κείμενα φωτογραφίες ..όλα καλό μας μήνα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου, να'σαι καλά!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς!
      Φιλιά πολλά!
      Καλό μήνα ! :)

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα από Μελβούρνη - βροχή κι εδώ αλλά δε μασάμε, ε;
    Πολλά πολλά τα ουράνια τόξα δίπλα σου - μας βλέπεις;
    ΣΛ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρό μου ξενιτεμένο, δε μασάμε!
      Χαίρομαι που παρά την απόσταση σε νιώθω τόσο κοντά μου!
      Είσαι ένα μικρό θαυμαστό ουράνιο τόξο!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου σου στέλνω! ♥

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα,μικράκι!
    Καλό αληθινό φθινόπωρο!Κοίτα το χλωμό κίτρινο κι ονειρέψου το φως της άνοιξης!Όλα κύκλος είναι,ψυχή μου!
    Φιλιά πολλά κι αγκαλιές άλλες τόσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Κορίνα μου, καλό μήνα να έχουμε, με υγεία και αισιδοξία!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές.
      Όλα είναι κύκλος! Κι όλα εδώ πληρώνονται ή μήπως όχι;
      Θα δείξει!
      Φιλιά!
      Αγκαλιές θερμές κι από μένα!

      Διαγραφή
  12. Μπορούμε να βγούμε νικητές από τις καταιγίδες, μόνο όταν ξαναφτιάχνουμε όσα χάλασαν, όπως πολύ σωστά αναφέρεις.
    Καλημέρα και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με υπομονή πάνω απ' όλα Ελένη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      καλό μήνα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Και όταν είμαστε καλοί καπετάνιοι κατά τη διάρκειά τους, ώστε να οδηγήσουμε σωστά το πλοίο μας και να έχουμε στο τέλος όσο γίνεται λιγότερες ζημιές ... ;-)
    Καλό μήνα, Αριστέα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Διονυσία μου!
      Πραγματικά αισθάνομαι ότι πρέπει να κουμαντάρω το καράβι μου σωστά , ψάχνοντας για την επόμενη νηνεμία!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα Αριστέα μου
    Αγαπώ πολύ την βροχή
    και τον μελαγχολικό καιρό
    καθότι άνθρωπος όχι ιδιαίτερα εύχαρης

    Εντυπωσιακή η ανάρτησή σου
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ελένη μου, καλό μήνα!
      Συνήθως χαρούμενο άτομο είμαι παρ'όλα αυτά πάντα βρίσκω μια γοητεία και στην κακοκαιρία ακόμα!
      Ο κόσμος να χαλάσει θα χαμογελάσω ξανά!
      Σε φιλώ γλυκά και σε ευχαριστώ από καρδιάς!

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Έτσι μου'ρχεται να αναρτήσω το μουσκεμένο σου γουρουνάκι αλλά δεν έχω λόγια για αυτό! Δεν το είχα προβλέψει εξαρχής!
      να'σαι καλά Γιάννα μου!
      Φιλιά πολλά! :))

      Διαγραφή
  16. καλό μήνα....!! την αγάπη μου!!! ας έρθει και η βροχή,στην αρχή μελαγχολία....θα περάσει...θα ξεπλύνει....και όλα μετά θα είναι πιο λαμπερά!
    σε φιλώ τα καλύτερα είναι μπροστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα περνούν Μαρία μου στο τέλος! Ίσως κάποιες καταιγίδες να
      κρατούν περισσότερο, ίσως κάποιες να είναι ραγδαίες και με καταστροφές αλλά όταν κοπάσει ο κίνδυνος βγαίνουμε , μαζεύουμε, ξαναφτιάχνουμε!
      Να 'σαι καλά πάντα!
      Τα φιλιά μου!

      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  17. ΄Καλό μήνα από την καλοκαιρινή ακόμα Κύπρο...όλο το πρωί ζέστη,καλοκαιρινά ρούχα, από το απόγευμα ως το βράδυ αλλάζει ψυχραίνει,κρυαδίζει και φορούμε ζακέτα... Ωραίες οι εικόνες σου...Δε μου αρέσει αυτός ο καιρός φθινόπωρο-χειμώνας και ότι αυτές αφορούν...με μελαγχολούν αυτε΄ς οι εποχές..βροχή δε μου αρέσει , δε την μπορώ....
    υγ-σου έστειλα μήνυμα χτες στο φεις αλλά μετά είδα το σχόλιο σου ότι δεν έχεις σύνδεση στο φεις
    υγ-σήμερα ειναι αργία στη Κύπρο, χτες και σήμερα είμαι σπίτι...
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινούι μου, καλό μήνα χαρά μου!
      Τον χειμώνα δεν τον προτιμώ καθόλου. Το φθινόπωρο όμως έχει αρκετά καλά. Και η βροχή έχει την ομορφιά της κι οι πρώτες ψύχρες επίσης!
      Σήμερα η σύνδεση είναι άθλια.
      Με διακοπές. Ίσως έχει να κάνει με τη χαλασμένη τηλεφωνική μου γραμμή!
      Τώρα εδώ και κάποια ώρα επανήλθε!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Kαλησπέρα Αριστέα μου και καλό μήνα να χεις!!! Πολύ όμορφη ανάρτηση!! Λατρεύω τη βροχούλα , το νοτισμένο χώμα, την μελαγχολία και την αναπόληση που φέρνει η βροχή στο τζάμι! Και ναι κάθε φορά συντροφιά από δίπλα και το ουράνιο τόξο!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης κοπέλα μου, να'σαι καλά!
      Μα σίγουρα μπορούμε να βρούμε ομορφιές και μέσα από τα άσχημα! Οι πρώτες φορές για μένα είναι λυτρωτικές!
      Φιλιά πολλά ! :)

      Διαγραφή
  19. Αξιολάτρευτη ανάρτηση!
    Καλό μήνα, καλές βροχούλες, καλή μελαγχολία, καλές δημιουργίες... με αγάπη και ομορφιά στη ζωή σου!
    Η ζωή είναι ωραία... είτε έχουμε βροχή είτε ηλιοφάνεια.. με πληγές ή όχι, εμείς αγωνιζόμαστε κάθε μέρα! :)))
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Παλόμα μου!
      Να'σαι καλά!
      Υπέροχες οι ευχές σου, μου δίνουν δύναμη!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  20. Ωραία και χρήσιμη η βροχούλα. Αλλά εγώ σού εύχομαι λιακάδες να'χει η ζωή σου. Και λαμπερούς ουρανούς.

    Τα φιλιά μου και τις καλησπέρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πτηνούλι μου είσαι γλυκύταος!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς!
      Αμήν!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  21. Λατρεύω την βροχή. Ηρεμεί, ταξιδεύει κι εξαγνίζει.
    Δεν σε φοβάμαι εσένα μικρό σαλιγκαράκι, θα την βρεις την άκρη σου.
    Καλό μήνα, γλυκό μου!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρό σαλιγκαράκι; Κι αυτό καβούκι κουβαλάει σαν το καρκινάκι! Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου γλυκό!
      Φιλάκια και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  22. Καλό μήνα κι από μένα, Αριστέα! εγώ είμαι παιδί το ήλιου μα δε με πειράζουν οι φθινοπωρινές καταιγίδες! Με τις καταιγίδες της ψυχής έχω ένα θέμα, μα που θα πάει; μικρή είμαι ακόμα (και τριανταφυλλένια)...θα τις στρώσω κι αυτές κάποτε...
    Φτου και βγαίνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος αντέχει τις καταιγίδες της ψυχής; Πάντως μαχόμαστε και όρθιοι στεκόμαστε γιατί δεν γίνεται και διαφορετικά!
      Θα μεγαλώσεις μικρούλα μου! ΜΗν βιάζεσαι :)))
      Φιλάκια πολλά ακριβή μου Σοφία....

      ΥΓ: Και τα φυλάω εγώ;

      Διαγραφή
  23. Τουλάχιστον η χθεσινοβραδινή βροχή ήταν της εποχής! Καλό μήνα Αριστέα μου, με γόνιμη βροχή κι ελπιδοφόρο άνεμο! .
    Όμορφο το κείμενο σου, με μια στάλα μελαγχολίας που δένει απόλυτα με τις εξαιρετικές σου φωτό !!! Αναπόλησα γαλήνια, στιγμές κι εποχές!
    Να είσαι καλά γλυκιά μου και πάντα να γεύεσαι τα όμορφα στις αλλαγές! Φιλιά και αγκαλιά :)) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου σε ευχαριστώ πολύ! Αντεύχομαι γλυκά!
      Μου έκανε τόσο καλό όταν έφτιαχνα την ανάρτηση!
      Το σκοπό της τον πέτυχε απόλυτα! Αυτή ήταν μια βοήθεια της Αριστέας προς την Αριστέα! :)))
      Φιλιά πολλά κι αγκαλιές! ♥

      Διαγραφή
  24. Η βροχή ποτέ δεν μου άρεσε. Από μικρός την είχα μισήσει. Ίσως επειδή περπατούσα σε χωματόδρομους γεμάτους λάσπες για να φτάσω στο σπίτι, ίσως επειδή μου θύμιζε την απουσία του καλοκαιριού.
    Έχει τεράστια δύναμη μα ταυτόχρονα ξεχειλίζει μελαγχολία. Τα σύννεφα, ο αέρας, το κρύο, όλα συνθέτουν ένα σκηνικό στεναχώριας.

    Το καλοκαίρι οι πίκρες μετακινούνται πιο εύκολα. Το χειμώνα διστάζουν.
    Προσεύχομαι να βρεις την κόλλα που κολλάει τα σπασμένα.
    Αν αυτή είναι η ‘συντροφιά στα δύσκολα’, εδώ θα βρεις μπόλικη.

    Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρή κι εγώ μισούσα τη βροχή Πέτρο για τους ίδιους λόγους με σένα! Έχω "φάει" πολύ νερό στη ζωή μου! :))
      Η γλυκιά της μελαγχολία δεν με ενοχλεί γιατί ξέρω ότι περαστική θα είναι!
      Σε ευχαριστώ για την ευχή! Να'σαι πάντα καλά!
      Η συντροφιά σας μου δίνει δύναμη και πολλά ακόμα ;-)
      Φιλιά!
      Αντεύχομαι!

      Διαγραφή
  25. Καλό μήνα Αριστέα...
    Σου στέλνω μια λιακάδα...
    Πολλά φιλιά
    ***Αννιώ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου να'σαι καλά κοπέλα μου!
      Καλό μήνα και σε σένα!
      Φιλάκια!♥

      Διαγραφή
  26. Τις καταιγίδες θα αποδεχτώ
    και όλα θα τα ξαναφτιάξω.................
    μου άρεσε αυτό,
    μου δίνει την αίσθηση ότι έχω επιλογή
    Καλό μήνα Αριστέα Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλησπέρα Αριστέα μου!
    Πολύ, πολύ όμορφη ανάρτηση!
    Και αισιόδοξη και πρωτότυπη και απ'όλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σεβάχ μου, σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  28. τι όμορφα που τα λές.. για μια ακόμα φορά... ΧΑΙΡΟΜΑΙ που είμαι εδώ!!! νασαι καλά.. καλό σου μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Παρασκευή!
      Καλό μήνα και σε σένα εύχομαι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  29. Άμα σταματήσει η βροχή, θα στεγνώσουν και τα δάκρυα.
    Κύκλος όλα Αριστέα μου...
    Έλα, άνοιξα ομπρέλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμέ! Έρχομαι! Κάνε χώρο, μη χαλάσει κι η μπούκλα ;-)
      Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ! Σε ευχαριστώ για όλα! :)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  30. Καλησπέρα Αριστέα!!Ας είναι ο μήνας που μπήκε η απαρχή των καλύτερων που θα ακολουθήσουν.
    Καλό βράδυ να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Θανάση!
      Να'σαι καλά και να έχεις έναν υπέροχο μήνα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  31. Καλό μήνα κούκλα μου!
    Γλυκια και μελαγχολικη αναρτηση .....πολυ μου άρεσε!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα σε ευχαριστώ χαρά μου!
      Καλό μήνα να έχεις κι εσύ!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  32. Πανεμορφη αναρτηση,γλυκοπικρη,οπως η ζωη!Η καταιγιδα αφηνει πληγες,μας δινει ομως τν ευκαιρια να δουμε το ουρανιο τοξο!Καλο μηνα!Σε γλυκοφιλω! ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάσω μου να είσαι πάντα καλά και να ξεπερνάς με δύναμη όλες τις καταιγίδες σου!
      Να έχεις έναν υπέροχο μήνα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  33. Καλό μήνα Αριστέα μου ! Απροετοίμαστους μας βρήκε η βροχή και η καταιγίδα , όμως είναι μέρος της ζωής μας! Μπορεί να ξεπλύνει και έστω έλάχιστη βρωμιά! Αλλά και μόνο που βλέπεις τα φύλλα να λάμπουν δεν είναι υπέροχο!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Νικόλ μου, να'σαι καλά!
      Αυτό το ξέπλυμα είναι ευπρόσδεκτο!
      Πάντα μπορείς να βρεις καλά και στα πιο άσχημα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  34. Είναι λυτρωτική μερικές φορές ειδικά όταν μπερδεύεται με τα δάκρυα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Και εγώ το πρωί τα βρήκα όλα διαλυμένα στο μπαλκόνι μου...
    Κατά τα άλλα θα συμφωνήσω με όσα έγραψες γιατί τα έγραψες πολύ ωραία!
    Καλό Μήνα Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου γλυκό!
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  36. Καλό μηνα είπα? Δεν είπα! Καλο μηνα λοιπον ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε λοιπον είπα το πρωι :) Ε και μια δευτερη φορα δε βλάπτει ... ίσα ισα που διπλασίαζει την ευχή :)
      Καλο βράδυ!

      Διαγραφή
    2. χεχε! Μακάρι ! Και σε ευχαριστώ!
      Μέχρι να ξεκολλήσει το ίντερνετ που κολλάει σήμερα με πρόλαβες!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  37. Υπέροχο κείμενο ,υπέροχες εικόνες,υπέροχη μουσική !!! Μια γλυκιά απόλαυση η ανάρτησή σου , Αριστούλα μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νίκη μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Πολλά γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή
  38. Πέρασα, έτσι, για ένα καλημέρα και είδα να στάζει...παντού βροχή.
    ...έρχεται θαρρείς για να "ξεπλύνει", να καθαγιάσει τα πάντα.
    Έρχεται τις κατάλληλες στιγμές να καθαρίσει τα παλιά, να βρεί το νέο, "έδαφος πρόσφορο" για να ριζώσει.
    Αυτό έγινε.
    Αυτό έφερε την γαλήνη.
    Κάθαρση...

    Να έχεις έναν μήνα έτσι όπως εσύ τον θές.
    Καλό ξημέρωμα
    Άργησα. Μας πήρε η ώρα στο γραφείο και αύριο νωρίς ξανά.
    ...και όπως έγραφα μου ήρθε στο νού αυτό http://www.youtube.com/watch?v=tHx6yw7xK-c

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναυαγέ μου , εξαιρετική η ερμηνεία σου!
      Σιγά σιγά θα βρίσκω τις ισορροπίες μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
      Αντεύχομαι γλυκά!
      Φιλάκια!

      Θα το ακούσω από το σπίτι!
      Είμαι στο σεμινάριο :))

      Διαγραφή
  39. Απαντήσεις
    1. Θα περάσει κι αυτό αγριομελένια μου :))
      Για να έρθουν άλλα μετά....΄Και κυλάει η ζωή...
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  40. Αυτές οι εντονες βροχές σαν τη χθεσινή είναι τόσο λυτρωτικές... Σου θυμίζουν ότι οι εποχές αλλάζουν, ο καιρός αλλάζει, ότι όλα αλλάζουν ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου κοπέλα μου!
      Κύκλος όλα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  41. Εδώ δεν έβρεξε σήμερα, αλλά είναι μαύρη μαυρίλα και μια μελαγχολία την έχω κι εγώ. Άτιμο φθινόπωρο...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Έλλη μου!
      Έχει και τα θετικά του και τα αρνητικά του το Φθινόπωρο.... Τη μελαγχολία δυστυχώς δεν μπορούμε να την αποφύγουμε!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  42. Τι όμορφη ανάρτηση... Τι όμορφες εικόνες :) Αυτή η μελαγχολία του καιρού κρύβει και μια στάλα ευτυχίας -προσωπικά μ'αρέσει πολύ! Επιτέλους μπήκε ο αγαπημένος μου μήνας :))) Καλό μήνααααααα!!!!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομορφιά μου! Βλέπω έβαλες και τη φατσούλα σου! Κουκλίτσα μου εσύ!
      :))) Ξέρω , ξέρω γιατί είναι ο αγαπημένος σου μήνας!
      Να 'σαι καλά και να χαμογελάς! Ναι;
      Όλα θα πάνε καλά!
      Σε λατρεύω!

      Διαγραφή
  43. Καλυτερο μηνα ευχομαι,γλυκια μου!!
    Καμια πληγη δεν ανοιγει χωρις να υπαρχει καποιος καλος λογος,οσο κ αν η βροχη θολωνει τη ματια μας!
    Θα ξαστερωσει παλι κ τοτε θα δουμδν καθαρα ξανα την ομορφια που εκρυβαν τα μαυρα συννεφα της καταιγιδας!
    Αγκαλια δυνατη κ γλυκο φιλι! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και κάθε εμπόδιο σε καλό ε;
      Αμήν Βαϊλί μου, αμήν!
      Σε ευχαριστώ για όλα!

      Φιλάκια καρδούλα μου! ♥

      Διαγραφή
  44. Τόσο πολύ νόημα σε τόσες λίγες γραμμές!! Θ' αρχίσω να συμπαθώ τη βροχή μετά απ' αυτό νομίζω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε :)))
      Γιατί όχι; Μαθαίνουμε να βρίσκουμε καλά και μέσα από τα δύσκολα!

      Φιλιά!

      Διαγραφή