Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Δυο πέτρες ανάβουν το τσακμάκι


-Τι δουλειά έχει το μαύρο 
σε μια ζωή ωραία;
-Η ζωή έχει απ' όλα!
Έχει λευκό, έχει κόκκινο
έχει το μπλε του ουρανού και το πράσινο της ελπίδας.
Έχει χαρές μα έχει και θλίψεις!
Μα κυρίως πρέπει να έχει αγώνες!
Μαύρο λοιπόν για τους αγώνες που αποφύγαμε!

-Ναι, είναι στα σπίτια τους όλοι κλεισμένοι
Περιμένουν τον Έναν για να του πουν: 
"Ωσανά!  Μπες γρήγορα μπροστά"!

-Αυτό φοβάμαι!
Αναμένοντας χάνεται η ζωή!
Μονάχα με την τριβή ανάβει η φωτιά!
Δυο πέτρες κάναν κάποτε το τσακμάκι να ανάβει!
Κι αν δεν καείς εσύ
αν δεν καώ εγώ μην έχεις ελπίδα για φως! *

-Και; 
Θα κρατήσει πολύ το μαύρο σου; 
Σκιάζομαι!

-Να φοβηθείς θα έπρεπε χρόνια πριν 
που έκλεινες τα μάτια στα δύσκολα!
Ένα χρόνο πριν 
όταν με πανηγύρια βγάλαμε τον αποστάτη!
Όταν έπρεπε
να κλάψεις για/με τον κάθε απολυμένο!
Όταν έπρεπε 
να βγεις στο δρόμο μαχητικά για κάθε μισθό που χάθηκε!
Να φοβηθείς θα έπρεπε 
με τα βιβλία που αφανίζονται, 
με τις βιβλιοθήκες και τα σχολειά που κλείνουνε
με αυτούς που πήδηξαν στην άλλη διάσταση!

-Και ; Δεν έχει ελπίδα;

-Όσο ρωτάς και ψάχνεσαι πάντα θα υπάρχει ελπίδα!
Μα μόνος σου πόση φλόγα να κάμεις;

Δυο πέτρες ανάβουν τις σπίθες!
Φαντάσου εκατομμύρια σπίθες!
Πυρκαγιές!


(*Παράφραση των λόγων του Καζαντζάκη)



Είμαι καρκίνος στο ζώδιο. 
Κυκλοθυμία το κύριο χαρακτηριστικό του, λένε!
Η διάθεση μου πολλές φορές πάει 
από το ζενίθ στο ναδίρ
και τούμπαλιν!
Άλλες φορές κλαίω, άλλες γελάω.
Είμαι και ανήσυχη, ίσως και καυστική.
Κάποιες φορές ξεχνιέμαι.
Γουρουνιάζω!
Κάποιες  φορές ξυπνώ. 
Οργίζομαι και παραλογίζομαι!
Φορτώνω, ανάβω, ξεσπώ!
Είμαι απ 'όλα!
Στο χαρακτήρα όμως δεν αλλάζω!
Στις αρχές και στις αξίες μου μένω σταθερή

Τώρα εσύ περαστικέ που θες να τα βάλεις μαζί μου
Μάθε με, προτού με κρίνεις !
Ξέρεις ίσως το όνομά μου 
(που τελικά δείχνεις να μην ξέρεις ούτε κι αυτό)
μα δεν με ξέρεις!

Το μαχαίρι στο γυρίζω πίσω!
Και προχωρώ!

Η απολογία της @ριστέας κλείνει εδώ!

Καλή σας μέρα!
Σας φιλώ
@ριστέα

42 σχόλια:

  1. Ας σκεφτούν λοιπόν το ενδεχόμενο και αυτοί όταν μαζέψουμε τα κομμάτια μας γιατί ακόμα νιώθουμε σκόρπιοι και τους ρίξουμε μαύρο ότι θα τους φάει το μαύρο σκοτάδι!!!καλημέρα Αριστούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Μαρία μου!
      Ζω κι ελπίζω στη μέρα που θα τους μαυρίσουμε όλοι παρέα! Μα αυτό προϋποθέτει πολλά ξυπνήματα !
      Ξυπνήστε όσους κοιμούνται! :)))

      Καλή σου μέρα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Αριστέα...δε πολυκατάλαβα να σου πω την αλήθεια τι θέλεις να πεις , κατάλαβα και δε κατάλαβα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι μου!
      Η απολογία στο δεύτερο μέρος έχει να κάνει με κάποιο σχόλιο στη χθεσινή μου δημοσίευση (ότι ασχολούμαι με αστεία και για το θέμα της ΕΡΤ τηρώ σιγή)
      Φιλάκια κορίτσι μου γλυκό!

      Διαγραφή
  3. Η μέρα μου ξεκίνησε πολύ χρωματιστά και δεν έχω σκοπό να την μαυρίσω σήμερα. (Από αύριο πάλι!!!)
    ;-)
    Η απολογία σου... Οκ... Είσαι ένας φυσιολογικότατος άνθρωπος... Δεν είσαι μανιοκαταθληπτική... Τις περισσότερες φορές οι αναρτήσεις σου είναι γροθιά στο στομάχι αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα χαμογελάμε κιόλας... Αλίμονο...
    Κι αν κάποιος κρύβεται πίσω από την ανωνυμία του, χωρίς να μου πέφτει λόγος, νομίζω πως ουσιαστικά δεν έχει και ταυτότητα...
    Τα σχόλια πυροτεχνήματα δεν μου λένε τίποτα εδώ και καιρό...
    Στο χώρο των εκδηλώσεων κινούμαι... Κάτι ξέρω κι εγώ από... πυροτεχνήματα!!!
    ;-)
    Να έχεις μια υπέροχη μέρα, κούκλα μου!!!


    ~~~ΓΙΑΝΝΑ~~~
    xaxa!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Γιάννα μου, αστέρι!!!
      Ελπίζω να μην σου χάλασα τη μέρα! Υπόσχομαι σύντομα να στην φτιάξω ξανά! :))) Με πολύ γέλιο , κόντρα στις δυσκολίες που βιώνουμε!
      Σε ευχαριστώ για τη ψήφο εμπιστοσύνης!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου σου στέλνω! ♥

      Διαγραφή
  4. Το κείμενο πολύ καλό! Σκέψου τι θα γίνει αν έρθουν σε επαφή τόσες ...πέτρες! Πυρκαγιά και θα τους κάψει όλους!
    (αμήν...)

    Όσο για το δεύτερο σκέλος... νομίζω πως δε χρειάζεται να απολογείσαι. Κατ' αρχάς όχι σε εμάς που σε ξέρουμε (νομίζω πως 3-4 μήνες σε ξέρω ήδη αρκετά και δε θα σταθεί ένα σχόλιο ικανό να μου αλλάξει γνώμη, πόσο μάλλον σε άλλους που σε διαβάζουν πολύ μεγαλύτερο διάστημα), και κατά δεύτερον στον ανώνυμο σχολιαστή. Ας γράφουν ό,τι θέλουν! Α μα πια...
    Την άλλη φορά έλαβα δύο e-mail παραπόνων (και το ένα μάλιστα επιθετικό) και κάθισα και έγραψα ολόκληρη απολογία για τον τρόπο σκέψης μου και τον τρόπο ζωής μου. Μετά τσαντίστηκα, γιατί λέω, δε χρωστάω σε κανέναν να απολογηθώ για τις απόψεις μου, και διέγραψα την ανάρτηση.

    Μην ασχολείσαι, πιθανότατα να ήταν και κάποιος blogger αυτός που άφησε το σχόλιό του (!) βλέπεις, πίσω από την ανωνυμία ο καθένας μπορεί να πει ό,τι θέλει...
    Εμένα πάντως από blog ήταν, γιατί μου είχε υπογράψει επώνυμα...
    Τέλος πάντων. Το θέμα είναι ένα : το blog είναι δικό σου, θα γράφεις ό,τι θες, και αν θες του βάζεις φωτιά και το καις!
    Δεν έχουμε να δώσουμε λογαριασμό σε κανέναν!

    Καλημέρες πολλές princess Airis!
    Φιλάκια πολλά!
    Να'σαι καλά!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου γλυκό, ένας λόγος που έχω τα σχόλια "ανοιχτά" και για τους άγνωστους είναι γιατί δεν φοβάμαι αν θα αλλάξετε γνώμη! Δεν φοβάμαι για τη γνώμη των άλλων! Πέρασα από πολλά στάδια για να νιώσω ότι μπορώ να αντιμετωπίζω τους κακόβουλος!
      Η αρνητική κριτική πάντα θα με ενοχλεί ...τόσο-όσο! Για λίγο! Μετά πάντα συνέρχομαι!
      Φιλάκια πολλά ομορφιά μου! ♥

      Διαγραφή
  5. Ναι και το μαύρο ανήκει στην παλέτα των χρωμάτων και γιατί ο φόβος προς αυτό;
    Μήπως το απόλυτο λευκό δεν είναι του θανάτου; Δεν θαμπώνει το βλέμμα, δεν θολώνει το μυαλό;
    Τίποτα δεν πρέπει να φοβόμαστε, μόνο τον εαυτό μας που ορίζει την σκέψη μας.
    Και τώρα…
    Άκου να δεις Αριστέα
    Κυκλοθυμική είμαι κι εγώ κι αν κάποτε ελάττωμα το θεωρούσα κατάλαβα πως είναι απόλυτα φυσιολογικό ανθρώπινο ιδίωμα να έχω μια μεγάλη γκάμα συναισθημάτων μέσα μου , χωρίς να γνωρίζω πότε ,ποιο και για πόσο θα παρουσιαστεί το καθένα .
    Το Κλικ το θυμάσαι ;
    Keep going λοιπόν…

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κλικ! Αχ αυτό το κλικ! Το δικό μου "δυο μέρες μόνο"! Η αυτο-θεραπεία μας! Πόσος δρόμος χρειάστηκε για να φτάσω σε αυτό το σημείο: να ανέχομαι και τις δύσκολες στιγμές μου και το μαύρο, και τα δύσκολα!
      Κι ακόμα προσπαθώ! :)))
      Αυτό το keep going μόνο ελπιδοφόρο μου ακούγεται!
      Τα φιλιά μου κοπέλα μου!
      Να'σαι καλά! ♥

      Διαγραφή
  6. Δεν χρειάζεται να εξηγείς τίποτα και σε κανέναν. Όσοι σε ξέρουν σε ξέρουν. Για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε. Σιγά μη κάθεσαι να απαντάς σε κάθε τρολ (το λ με μπ).
    Και μη τσιμπάς. Κάνεις σημαντικούς τους ασήμαντους. Αυτούς που νομίζουν ότι η ζωή είναι μόνο νεύρα και μιζέρια.

    Ο εποικοδομητικός διάλογος πάντα μου άρεσε και τον επεδίωκα. Αδιάφορο το αν συμφωνώ με κάποιον. Θέλω να γίνεται πολιτισμένος διάλογος με επιχειρήματα και όχι αφορισμούς και εξυπνακισμούς που προσβάλλουν. Όποιος έχει διαλέξει τις προσβολές σαν στάση ζωής, έχει μπει από μόνος του στο περιθώριο.
    Ας τον αφήσουμε εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα νεύρα και τη μιζέρια τα έχω ξαποστείλει προ πολλού φίλε Πέτρο από τη ζωή μου! Το σύνθημα μου είναι "δυο μέρες μόνο"! Και στη μεγάλη μου στενοχώρια τόσο δίνω!
      Τα αφήνω εκεί και υπόσχομαι πολλές πολλές γελιο-θεραπείες με την υπέροχη συμβολή σου! Το νου σου: μαζεύω υλικό καθημερινά! Σε θέλω κοφτερό κι ευρηματικό όπως πάντα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Aριστέα μου, όποιος μένει σε γνωρίζει κάθε μέρα καλύτερα.
    Αλοίμονο αν δεν είχαμε εναλλαγές στα συναισθήματά μας, στη διάθεσή μας. Θα ήταν όλα flat και σαν άνθρωποι δεν θα είχαμε κανένα ενδιαφέρον ώστε να προσελκύσουμε τους άλλους.
    Φαντάσου έναν άνθρωπο που με μια φορά ξέρεις τι είναι...
    Δεν θα χρειαζόσουν δεύτερη για να τον εξερευνήσεις...
    Όσο για το μαύρο... μαύρο είναι δυστυχώς,
    από μια πινελιά έντονου χρώματος όμως αν βάλει ο κάθε ένας μας πάνω στο μαύρο φόντο ο πίνακάς μας δεν θα περιγράφεται.... σαν ανάγλυφα θα φαίνονται χρώματα και σχήματα και θα μοιάζει ζωντανός.Βέβαια κάποιες φορές το κόκκινο ίσως να πρέπει να βαφτεί και με αίμα...
    Τις περισσότερες φορές τα πράγματα ξεφεύγουν και χύνεται και αίμα.Αλλά έτσι είν' αυτά.
    Φιλιά Αριστέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσυπογράφω σε όλα όσα είπες αγαπημένη μου πασταφλωρίτσα! :))
      Όσο για το μαύρο όπως κι εσύ θα γνωρίζεις είναι βασικό χρώμα της παλέτας ενός ζωγράφου όσο ερασιτέχνης είναι σαν την αφεντιά μου!
      Και κάποιες φορές , ναι! Απαιτείται και το αίμα! Δυστυχώς αλλά....

      Φιλάκια πολλά πολλά αγαπημένη μου!♥

      Διαγραφή
  8. Fili Airis,

    Ine fovero to poses omiotites exume. Ego ime liodaraki alla mou ekane tromeri ediposi pos exo akrivos ta idia xaraktiristika, px alles fores kleo ki alles gelao, anti as pume na gelao oli tin ora.

    Min me paraksigisis, d thelo na ta valo mazi s me tin enia p lei to piima. Ta mona p tha ithela ostoso na valo mazi su tha itan ta vatraxopedila, gia na pigename ki i 2 mas noera snorkelink se ksexasmenus vithus tis fadasias.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν αποφασίσεις να γράψεις στη γλώσσα μας και ουχί σε κάτι απροσδιόριστο για μένα θα σε διαβάσω!

      Αλλιώς α δ υ ν α τ ώ.........

      Διαγραφή
  9. Εδω δεν ειχαν νου να τρομαξουν
    με την τοσο πλουσιοπαροχα διδομενη υλη
    που αποκτουσαν χωρις κοπο.
    Και αυτη εφραξε τις διοδους
    που εκφραζοταν η ψυχη τους.
    Αλλωστε...ο'τι δεν φαινεται δεν υπαρχει.
    Κακομοιρε ανθρωπακο,
    ποσο συντομη διαδρομη
    χωραει η κεφαλα σου.

    Φιλια ημερου λουλουδιου που κανει τη διαφορα απο
    το αγριο σαρκοφαγο...φυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφραξε τις διόδους που εκφραζόταν η ψυχή τους...
      Το χωρίς κόπο διέφθειρε κατεξοχήν ψυχές!
      Πόσο δίκιο έχεις!
      Κρατάω τα φιλιά που τόση τρυφερότητα έχουν!
      Ανταποδίδω γλυκά! ♥

      Διαγραφή
  10. Αριστέα μου.. να μην απολογείσαι ποτέ και σε κανέναν.. Σε αυτή την χώρα το έχουμε πολύ εύκολο να κρίνουμε τους άλλους και όχι τον εαυτό μας, να βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα, ταμπέλες κλπ κλπ.. Το θέμα της ΕΡΤ δεν είναι ακριβώς όπως φαίνεται, οφείλει ο καθένας να ψάξει κάποια πράγματα πριν εξυψώσει ή μειώσει πρόσωπα και καταστάσεις.. Και δεν κατάλαβα, όποιος δεν αναφέρεται σε αυτά που συμβαίνουν πάει να πει ότι σιωπεί; Που ξέρουν τι κάνουμε στην πράξη, τι ψηφίζουμε, τι επιλέγουμε..; Όποιος βρίσκει τρόπους να γελάει πάει να πει ότι είναι αδιάφορος; Συνέχισε να είσαι ο εαυτός σου, να ασχολείσαι με σημαντικά, να ασχολείσαι με ευχάριστα γιατί αυτό είναι Ζωή.. Όχι να καθόμαστε σε ένα πληκτρολόγιο ή σε έναν καναπέ και να ρίχνουμε τα βέλη μας δεξιά και αριστερά.
    Την αγάπη μου και την εκτίμησή μου..Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το θέμα της ΕΡΤ με έχει μπερδέψει πολύ! Κρατώ στάση σιωπής ..ενημερώνομαι και προσπαθώ να σχηματίσω μια άποψη κι εγώ !

      Πόσο δίκιο έχεις σε όσα λες! Αν είναι δυνατόν να παίρνουμε θέση σε όλα όσα γύρω μας συμβαίνουν! Για να μην τρελαθώ- για να μην τρελαθούμε...γελιο-θεραπείες κι άγιος ο θεός!
      Keep in touch!
      Φιλάκι πολλά πολλά πιτσιρίκα μου! ♥

      Διαγραφή
  11. -Να φοβηθείς θα έπρεπε χρόνια πριν
    που έκλεινες τα μάτια στα δύσκολα!
    Ένα χρόνο πριν
    όταν με πανηγύρια βγάλαμε τον αποστάτη!
    Όταν έπρεπε
    να κλάψεις για/με τον κάθε απολυμένο!!!Καταπληκτικό Αριστέα μου φιλιά πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ χαρά μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  12. Δεμας αφορούν οι κακίες Αριστάκι και ούτε θα απολογηθείς σε κανέναν.
    Σε όποιον αρέσουμε.
    Τωρα για το μαύρο, πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικό και πολλές φορές χρειάζεται.
    Εγώ πάντως το αγαπώ.
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό ου κορίτσι σε ευχαριστώ πολύ πολύ! :))
      Να 'σαι καλά!
      Καλό βράδυ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Εσυ Αριστεα γιατι απολογεισαι; Επειδη ξεχαστηκες για λιγο ισως, επειδη επετρεψες στον εαυτο σου να ξαποστασει και να ονειρευτει; Δεν χωρανε απολογιες γιατι απλα ολοι την πατησαμε και δυστυχως, κανεις σχεδον δεν φοβηθηκε οταν επρεπε, δεν αντεδρασε οταν επρεπε...
    "Κι αν δεν καείς εσύ
    αν δεν καώ εγώ μην έχεις ελπίδα για φως!"
    Αυτο θα κρατησω και την ελπιδα μαζι πως ισως μια μερα να παψουμε να φοβομαστε τη φωτια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ γλυκιά μου για τη ψήφο εμπιστοσύνης!
      Θα προσπαθήσω να κρατώ το ηθικό ψηλά -αν και δεν είναι καιπάντα εύκολο αυτό!
      Φιλάκια πολλά!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  14. Aκολουθεί κείμενο διαμαρτυρίας:
    "Όοοοολοι εμείς οι επώνυμοι που έχουμε λιώσει τα 'πλήκτρα' μας στα θρανία σου, μια φορά δεν αξιωθήκαμε να μας ράψεις αφιέρωμα με απολογία στο στρίφωμα...
    Και μόλις έσκασε μύτη το άγνωστο υποκείμενο, στα καπάκια να του απευθύνεις το λόγο και να του απολογείσαι κιόλας!! Ήμαρτον Μαντάμ!!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενώνω τη φωνή μου με της Μαρίας και προσυπογράφω το μανιφέστο της!

      Και έρχομαι να ρωτήσω: ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΓΕΝΝΗΣΕ ΜΑΝΑ;;;

      (Όλοι αύριο καθιστική διαμαρτυρία στην κεντρική πλατεία του Πύργου)

      Διαγραφή
    2. Ενώνω τη φωνή μου με του Κανελλακίου και του Πέτρου, αν κι εμένα κάτι μου έχεις ψιλοκάνει! Να' μαστε και λογικοί! Αλλά.....δεν φτάνει μαντάμ!!!

      Αύριο θα είμαι στην καθιστική διαμαρτυρία, δίπλα στον Πέτρο και στο "Κανελλάκιον" βρε άτιμο! :)))))

      Διαγραφή
    3. Που να πρωτο-δώσω απολογία ε;
      Αυτό που γίνεται εδώ είναι πάρτι με ούζα! αχαχαχα!
      Ψάχνω τρύπα να πέσω να κρυφτώ! :)))

      ΥΓ: Να ΄στε καλά το "τρίο καρώ" κι ουχί τρικολόρε σαν της κυβερνήσεως, γιατί απόψε που δεν είμαι καλά ( για άσχετο λόγο) με κάνατε να χαμογελάσω!
      Κανονικά θα έπρεπε να σας κάνω ειδική αφιέρωση για αυτό το λόγο!:)))
      Σας αγαπώ!
      Καλό σας βράδυ! ♥

      Διαγραφή
    4. Χα χα. Εγώ δυστυχώς λόγω απόστασης δεν θα καταφέρω να παραβρεθώ στην καθιστική διαμαρτυρία. Μπορείτε να έχετε όμως μια φωτογραφία μου εκεί, δίπλα από του κρεμασμένου... χα χα.

      Την καλημέρα μου από Μελβούρνη

      ΥΓ Αριστέα μου, έχεις πακέτο.
      Πες μου όταν το λάβεις! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    5. αχαχαχα! Έλεος! Όλοι μαζί τα κάνατε πλακάκια; Κι εγώ η δόλια μόνη μου; Καμία συμπαράσταση; Καμία συμπόνια;
      Μόνο μην κλείσετε τους δρόμους και μετά ο κοσμάκης τα βάζει μαζί μου , ναι;;;;;'

      Φιλάκια κορίτσι μου γλυκό ! ♥

      Διαγραφή
  15. Με κάλυψε απόλυτα η Κατερίνα...να συμπληρώσω μόνο πως για το θέμα της ΕΡΤ ή καλύτερα για τα προβλήματα της ΕΡΤ υπεύθυνοι είναι όσοι σήμερα μας δουλεύουν πως θα τα λύσουν...
    Όσο για τον ανώνυμο...γιατί δε μας γράφει αυτός την άποψή του να μας φωτίσει κι εμάς?...αναρωτιέμαι!!
    Μη στενοχωριέσαι...φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο έχει Μαρία μου! Το θέμα της ΕΡΤ είναι τεράστιο και κρύβονται πολλά από πίσω! Ενημερώνομαι διαρκώς κι ακόμα δεν έχω κατασταλάξει πουθενά! Αλίμονο αν λυνόταν με την κατάθεση μίας άποψης από εμένα που δεν είμαι και καθόλου αρμόδια σε τελευταία ανάλυση! :)))
      Να'σαι καλά!
      Πολλά φιλία!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  16. Ανέτρεξα στα χθεσινά σχόλια για να μπω στο κλίμα της απολογίας σου. Ανώνυμο υποκινούμενο σχόλιο δεν αρμόζει σε μια σελίδα που έχει οτι και η ζωή .
    Για το μαύρο της Ερτ , θέμα μπερδεμένο από εξουσία τρικάβαλη , ένα θα αναφέρω . Ανεργοι άνθρωποι που δούλευαν για να βιοπορίζονται έχουν όλη την συμπάθεια και την πίκρα όλων μας . Δεν θέλω ΕΡΤ χωρίς φως , αλλά τον άμπακο τρώγανε εκεί μέσα , ας τα βρούνε λοιπόν με τη γνωστή τους διαφάνεια.
    Οι πρώτες πέτρες παρακαλώ για τον Αντωνάκη , το παιδοβούβαλο και τον αχώνευτο . Και μπορούμε να ανάψουμε σπίθες, φωτιές στα σωθικά μας τα ρημαγμένα .
    Να τολμήσουμε μόνο , μόνο αυτό.
    Φιλιά με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξουσία "τρικάβαλη"! Πολύ μου άρεσε Νικόλ μου! Εμπνευσμένο!
      Αμήν Νικόλ μου: Να τολμήσουμε! Να ξυπνάμε, να "τσιγκλάμε" τους εφησυχασμένους! Έχει πολλούς από δαύτους ακόμα! Τους βλέπω κι αναρωτιέμαι πού ζούνε!!!!!
      Να΄σαι καλά κοπέλα μου για την υποστήριξη!
      Φιλιά πολλά!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  17. 1. Καλές οι σπίθες, και τα τσακμάκια, αλλά σκέφτομαι τα αποκαΐδια που αφήνουν! Η φωτιά, βλέπεις, καταστρέφει χωρίς να λογαριάζει το τι καίει!
    Ουτοπία οι πυρκαγιές, ουτοπία και οι επαναστάσεις. Από τη στιγμή που δεν αλλάζουμε εαυτόν, όλα είναι απλά διακαείς πόθοι!
    Δεν είναι για μένα η ΕΡΤ, το σύμβολο για... ξεσηκωμό. Εδώ δεν έγιναν οι αυτοκτονίες... Πνίγηκε το φιλότιμο από τον εγωισμό του ωχαδελφισμού...

    2. Μια απολογία, προς τι; Για ένα ανώνυμο σχόλιο και τρέχα γύρευε! Μου δίνεται η εντύπωση ότι αρπάζεσαι εύκολα! Μου έχει τύχει και μένα κάτι παρόμοιο στο παρελθόν. Ε, και; Απάντησε στο σχόλιο και προσπέρνα! Φρονώ ότι έτσι ο ανώνυμος θα χαρεί αν δει ότι σε πείραξε. Καλοπροαίρετα στα λέω. Σε κάποιους αυτό που αξίζει είναι η αδιαφορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      1.Από τη στιγμή που δεν αλλάζουμε εαυτόν, όλα είναι απλά διακαείς πόθοι! Να πω ότι δεν έχεις τα δίκαι σου; Τα έχεις!
      2.Είναι φορές που αρπάζομαι αλλά μου περνάει εύκολα μετά!
      Θα το προσέξω! Ευχαριστώ!
      :)))

      Διαγραφή
  18. Πυρκαγιά να τους κάψει όλους ... όπως το πες. Άντε να δούμε. ΚΆΤΙ πρέπει να γινει αλλιώς χανόμαστε.
    Τα Φιλιά μου.
    Υ. Γ. Κι εγω καρκινάκι είμαι, μια έτσι μια αλλιώς. Πως αντέχεται αυτο! Όταν Ειμαι στα ντάουν μου, είμαι τόσο χάλια που Νομίζω ότι δεν θα ξαναστρώσω ... απλα περιμένω να γυρίσει ο τροχός και να ανέβει η διάθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! αχαχα! Καλώς το καρκινάκι μου! Άρα καταλαβαινόμαστε εμείς!
      Με τα χρόνια έμαθα να το κουμαντάρω πάντως λίγο!
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  19. ας ενωθουμε επιτελους να μαυρισουμε αυτους που πρεπει!!καλα σε κατηγορησαν σχετικα με τις αναρτησεις με τα αστεια;;προφανως δεν σε ξερουν!!!καλο σου βραδυ Αριστεα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου! Νομίζω ότι απλά θα ήθελαν να δουν να παίρνω θέση γύρω από την επικαιρότητα αλλά νομίζω ότι με μπέρδεψαν για δημοσιογράφο φαίνεται! :)))
      αχαχα!
      Φιλιά !
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή