Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

Νοσταλγώντας την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004

Θα είμαι λιτή και σύντομη....
Βλέποντας χτες την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών αγώνων νοστάλγησα το 2004 και ας το πληρώνουμε και ΘΑ το πληρώνουμε ακριβά !
Τουλάχιστον είχαμε ποιότητα από την αρχή ως το τέλος!
Ακόμα και τώρα βλέποντας αυτήν την εικόνα, το παιδί με το καραβάκι, συγκινούμαι!
Δεν κουράσαμε, δεν εντυπωσιάσαμε με φθηνό θέαμα, δεν γελοιοποιηθήκαμε ...

Δείξαμε ό,τι είχαμε: την ιστορία μας , την κουλτούρα μας, τον πολιτισμό μας!
Ναι, είμαι υπερήφανη!

 Καλό Σαββατοκύριακο!

@iris

4 σχόλια:

  1. Συμφωνώ απόλυτα. Εγώ να σου πω την αλήθεια λίγο άντεξα να δω, γιατί έπληττα φρικτά.. Η μητέρα μου απορούσε γιατί δείχνει νοσοκόμες και άρρωστα παιδιά σε κρεβάτια.. Δεν είχα απάντηση.. Την καλησπέρα μου γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα καλώς σε βρήκα! Πολύ όμορφο το blog σου συγχαρητήρια!!
    Συμφωνώ απόλυτα με όσα είπες..
    Καλή εβδομάδα να έχεις!


    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Marie! Εγώ αποκοιμήθηκα κάπου στη μέση! Μάλλον θα με τρόμαξε ο μπαμπούλας! :-D Τι να πω! Κατά τα άλλα ο σκηνοθέτης προτάθηκε για Ser ! Νοσταλγώ το 2004 ακόμα περισσότερο !
    Καλή εβδομάδα να έχεις γλυκιά μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Positive Thinking Female Codel ...καλώς όρισες! Κουράστηκα να σε γράψω αλλά χάρηκα για το πέρασμά σου από τα λημέρια μου και τα καλά σου λόγια! (Τι όμορφη χαμογελαστή φατσούλα είδα στο προφίλ σου!)
    airis

    ΑπάντησηΔιαγραφή